Turuanalüüs sihtturul aitab kõigis välisturule sisenemise etappides
Kas teha turuanalüüs ise või osta see teenusena sisse?
Kuna suuresti toetume kõik avalikele allikatele ja andmebaasidele, siis iseenesest võib aja olemasolul sellise analüüsi koostada ka ettevõtte juhtkond ise. Meid kaasates võidate selles, et objektiivse osapoolena ei ole meie huvi sihtriiki paremast või halvemast küljest näidata. Kui turuanalüüs sihtturul ise koostada, võib kergesti ideesse ära armuda ja jätta kõrvale info, mis investeeringut ei toeta. Ühtlasi on hea mõte osta turuanalüüs teenusena sisse juhul, kui plaanite sisse osta ka järgnevaid välisturule sisenemise etappe. Näiteks konkurentsianalüüsi või esmaste kontaktide leidmise ja loomise teenuse. Teistmoodi oleks keeruline, kuna tõenäoliselt tahab pädev kontaktiotsija ka ise saada sihtturust põhjaliku ülevaate, mis aitab turuosalisi ja toote või teenuse lõppklienti ning tema vajadusi mõista.
Oskus andmeid leida ja turuanalüüse koostada on üheks oluliseks põhjuseks, miks oleme saavutanud edu kliente välisturgudele viimisel. See eeltöö annab meile esmase kontakti loomisel valdkondlikud teadmised ja arusaama, mida on läbirääkimiste protsessis võimatu alahinnata.